Pages

Tuesday, July 19, 2011

VS Dflipse

Assalamualaikum dan selamat sejahtera. Sepatutnya saya dah update blog dalam 2 hari yang lepas lagi. Tapi disebabkan kekecewaan, saya update lambat sikit. Kenapa? Nak tau kenapa? Biarlah saya cerita daripada mula. Ok, seperti biasa, setiap minggu kami ada perlawanan basketball. Kali ini kami berdepan dengan satu pasukan yang bernama Dflipse. Hm, nak diikutkan, team ni bukannye hebat sangat. Tu lah yang bermain difikiran kami, walaupun saya berfungsi sebagai jurukamera aje pada hari itu (T_T), tapi saya tau, itulah benda yang bermain difikiran mereka semua.

Jadi, perlawanan pun bermula dan kami bermain dengan baik sekali pada 1st quater. Ini dapat dilihat daripada point scoreboard kami yang agak memberansangkan. Point kami pada waktu itu adalah lebih 2 kali ganda daripada pihak lawan (Dflipse). Nak dipendekkan cerita, kami bermain dengan agak teruk sedikit di bahagian defense menyebabkan mereka mengatasi point kami secara berterusan.

Nak dipendekkan lagi cerita, kami kalah. Huhu. So, minggu ni kena training kuat lagi, supaya dapat menang next game. Wish me luck!! Bye for now..

No comments:

Post a Comment