Pages

Saturday, July 16, 2011

Training!!

Assalamualaikum dan selamat sejahtera. Untuk minggu ni, actually untuk 2 minggu ni, asyik dok training stepping n defending je. Banyak gak practice2 ngn bebudak cina, memang diorang power ar. malang betol team saya, sebab ada saya, huhu. Nsib baik diorang sporting n sanggup mengajar saya, walaupun saya ni bebal, sebab belajar shooting tak pernah nye pandai, tapi diorang tak give up. Tapi sekarang ni coach kitorang nak back to basic dan saya pun kena pndai2 sendiri sebab dia handle satu team, takkan dia nak bersusah payah sebab saya kan. So, dia suro saya belaja stepping n lay up je. Memang kelakar lah saya buat lay up, tapi tadi ada training, saya berjaya buat satu je lay up. Buat masa ni, jari jemari saya tengah injured, tapi tu bukan penghalang nak masukkan bola kedalam jaring kan. Semoga pasni saya boleh bergerak cam orang yang dah biasa main basket ball. haha . adios!

No comments:

Post a Comment