Pages

Friday, July 1, 2011

REZEKI TAK KEMANA..

Selamat sejahtera kepada rakan2 sekalian. Hari ni ada yang best n tak best. Tapi kalo difikirkan balik, mana ada hari yang best je, or tak best je. Mesti ada campuran dua2 skali kan. Just, tgk je kita dioverwhelmed oleh yang mana kan. Yang penting kita happy, haha. Ok, just hari ni nak bagitau yang best je lah dulu. Um, minggu ni ada perlawanan basketball NCBL kat Cheras. So, players kumpulan kami akan datang ke Lembah Klang, tak kisah ar diorang ada kat mana. Contoh nya, Shikh, seorang player daripada Pahang yang sanggup turun setiap minggu di sini untuk bermain liga NCBL ini.

So, pendek kata saya dan Roy, yup, seorang lagi team mate saya, merangkap coach kitorang pun pergi mengambil Shikh di stesyen bas dan, sebab nak buat kerja sekali kan, kami pun terus bertolak ke office di Wangsa Maju. Agak lama jugak kami di sana, actually dah nak give up dah menunggu, tapi memang Tuhan tu maha adil. Sedang menunggu, ada 3 orang gadis datang masuk ke dalam office kami. Memang saya betul2 tertarik kepada seorang ni. Jadi diorang pun duduk sama tempat dengan kami, dan kami pun start bersembang. Daripada situ, saya tahulah yang mereka tu datang untuk interview kerja. Hehe. Memang ada chance jumpa lagi, sbb saya dah bagitau kat member saya yang uruskan bahagian pengambilan pekerja supaya mengambil gadis tu bekerja. Tak lama pun kami bersembang, tapi perpisahan memang tidak dapat dielakkan lah kan. 

Yang penting, saya dah dapat list of potential clients yang saya akan call. Hehe. Duit duit duit, sape tak nak kan? Tu yang best tu. Tapi, dari tadi asyik best je kan. Skang ni masuk moment tak best plak. Minggu ni team kitorang banyak yang injured. So, kira2 daripada 15 orang, ada 9 je yang available dan part yang paling menyedihkan, saya tak terpilih pun untuk bermain. Huhu.Tapi ada syarat. Kalo nak bermain, saya kena lepasi 6 ujian dulu, coach kata camtu lah. Jadi, saya ni ada 6 jam lagi sebelum nak g training. So, sampai sini dulu jelah ye. Jumpa lagi..

2 comments:

  1. waahh ade gadis bertuah disitu..
    :D
    once da suke ape je leh wat.. kan..

    ReplyDelete
  2. Betol2. Tapi skang ni dh ada gadis yg buat saya bertuah dah. Hehe.

    ReplyDelete