Pages

Friday, January 6, 2012

Tensi Yang Terlebih2



Ok, hari ni saya sangat tensyen sekali!!!  Urm, cam tak sesuai.. Hari ni AKU tensyen gile!!! Dah lah hari ahad ni nak daftar masuk study balik. Elok pulak time tengah check2 document yang perlu disediakan, boleh pulak termiss satu borang yang memerlukan cop daripada Pesuruhjaya Sumpah. So, hari ni, hari Sabtu. Memang ada opis Persuruhjaya Sumpah yang bukak, n aku n mak aku pun cari ar. Cari punye cari, memang banyak yang tutup. Tapi adalah satu opis dia yang aku ketuk, ada orang keluar. Makhluk tuhan tu pun keluar sambil cakap, 'hari ni tak bukak, cuti umum'. Aku punye merayu kat si tua kutuk tu, tapi dia langsung tak layan n halau aku cam aku ni hanjeng kurap je. Aku tunggu dia depan toilet, pun di halau aku. Melayu sama Melayu tu. Pastu ngan bapak aku yang sound aku sepanjang perjalanan ke Klang n Shah Alam, bernanah telinga aku ni tuhan je yang tahu. Tak lama lepas tu, doktor tempat aku buat medical check up plak call, suro aku jaga pemakanan aku sbb buah pinggang aku cam tak lakukan kerja dia ngn betol. Ada air kencing dalam protein, walaupun darah aku ok, tapi dia still call n suro aku buat macam2. Aduh, macam2 aku nak kena dengar.
Maaf sesiapa yang terasa kalau aku gunakan perkataan 'AKU', sebab aku tensyen gile tak tau...

No comments:

Post a Comment